Veelgestelde vragen / FAQ’s bij KusTerug

Veelgestelde vragen bij KusTerug

  1. Ik heb een vraag hoe kan ik contact opnemen? Het gemakkelijkste is om te chatten (via je eigen what’s app) met onze klantenservice. De button vind je rechtsonder op onze website www.kusterug.nl. Je kunt ook een appje sturen naar +31 6 42 98 62 89. Liever een email sturen? Mail naar info@kusterug.nl. Heb je al een order geplaatst? Vermeld dan in alle correspondentie je ordernummer.
  2. Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen per email? Zodra wij jouw order verwerkt hebben, sturen we je altijd een bevestiging toe. Dat gaat automatisch in ons systeem. Heb je al je spam-mapje gecheckt?
  3. Hoe wordt mijn order bezorgd? Omdat wij werken met een aantal leveranciers, wordt jouw order op verschillende manieren geleverd. Sieraden komen bijvoorbeeld altijd in de brievenbus aan. Maar een naambord of geboorteblokken zijn te groot voor een brievenbus en zullen met een pakketdienst bezorgd worden.
  4. Hoe plaats ik een order? Dat is heel gemakkelijk. Je gaat naar www.kusterug.nl en via onze site kun je al onze artikelen bestellen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op zie punt 1 over de verschillende manieren van het opnemen van contact met KusTerug. Wij helpen je graag.
  5. Wat is de levertijd van mijn bestelling? Bij elk product op de website, vermelden wij de levertijd. Wij rekenen altijd vanaf de dag dat een pakketje bij ons weggaat, dus verzonden wordt. Wij weten namelijk nooit of er ziekte of drukte is bij een vervoerder. Bestel je iets in een drukke tijd zoals moederdag, vaderdag, sinterklaas of kerst? Houd dan rekening met enorme drukte bij de vervoerders. Ze hebben echt extra dagen nodig om iets te bezorgen in drukke tijden.
  6. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? Geen probleem. Tijdens het bestelproces kom je vanzelf de mogelijkheid tegen om je order op een ander adres te laten bezorgen.
  7. Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik deze inwisselen? Tijdens het bestelproces kom je automatisch het veld tegen waar je jouw kortingscode kunt invullen. Daar kun je de code invoeren en deze wordt direct verrekend.
  8. Ik heb een cadeaubon. Hoe kan ik deze inwisselen? zie vraag 7. Voor een cadeaubon werkt dit exact hetzelfde.
  9. Hoe kan ik betalen bij KusTerug? Wij hebben verschillende mogelijkheden voor de betaling. Telkens als er een nieuwe betalingsmogelijkheid in Nederland of België geïntroduceerd wordt, zullen wij deze toevoegen op onze website in het afrekenscherm. De belangrijkste betaalopties zijn: Ideal, creditcard en Klarna Achteraf.
  10. Waarom betaal ik voor een proefdruk bij een naambord als ik de order later annuleer? Het maken van een proefdruk die direct ook productieklaar is, kost ongeveer 45 minuten. Je kunt je voorstellen dat als wij deze tijd niet zouden doorberekenen als jij jouw order toch nog besluit te annuleren voor de productie start, wij elk naambord met minimaal € 50 zouden moeten verhogen. Dat vinden wij niet fair en eerlijk naar andere kopers van een naambord toe. Daarom hebben wij een regeling zodat we het voor iedereen goed doen. Wat deze regeling precies inhoudt vind je bij elk naambord als je bij het product wat naar beneden scrollt. Daar staat onze werkwijze omschreven.
  11. Hoe lang bestaat KusTerug al? KusTerug bestaat vanaf 1 november 2015. KusTerug is onderdeel van De Ondernemende Vrouw, een bedrijf dat al bestaat sinds 2003. Het bedrijf is gestart door een moeder en haar dochter Fenne en inmiddels uitgegroeid tot een mooi bedrijf met een vast team van medewerkers, leveranciers en graveurs.

 

Wil je ons volgen:

Instagram

Winkelwagen
Scroll naar boven
×

Hi!

Stuur een berichtje naar onze WhatsApp!

× Vragen?